Profesjonalna obsługa klienta

Grupa docelowa

Każdy, kto obsługuje klienta, sprzedaje szeroko pojęte „produkty” swojej firmy, osoby pełniące funkcje asystenta, sekretarki oraz wszyscy pracownicy firmy mający bezpośredni kontakt z klientem

Cele szkolenia

Szkolenie jest skierowane do osób których celem zawodowym jest skuteczna komunikacja z klientem, szanujących swój zawód i pragnących być profesjonalistą.

Uświadomienie uczestnikom, że komunikowanie się z otoczeniem (m.in. z klientem) jest jednym z najważniejszych aspektów życia człowieka..

Korzyści

Szkolenie pozwoli uczestnikom na:

• zrozumienie podstawowych technik skutecznej komunikacji,
• rozwinięcie umiejętności przekazywania informacji zwrotnej ( feedback),
• umiejętne wykorzystywanie pytań, skuteczne zadawanie pytań,
• rozwinięcie umiejętności aktywnego słuchania,
• wzmacnianie w sobie zachowań asertywnych
• skuteczne załatwianie reklamacji a także pokaże jak:
– rozpoznać podstawowe typy klietów,
– nie wpadać w pułapki zastawiane przez klientów,
– wyglądają typowe zachowania klientów oraz sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Dodano w dniu 1 kwietnia 2014 wBranża beauty, Sprzedaż

Opublikuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress