Kierowanie pracownikami w sklepie detalicznym

Grupa docelowa:

Warsztaty przeznaczone są dla kierowników sklepów zarządzających personelem obsługującym Klientów w sklepach (sprzedawcami, kierownikami działów, kasjerami).
Szkolenie dostarcza narzędzi efektywnego zarządzania personelem sklepu co pozwala na posiadanie wysoko zmotywowanego personelu posiadającego umiejętności niezbędne do świadczenia usług na najwyższym poziomie.

Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli:
• Jakie są podstawowe zadania kierownika w skutecznym zarządzaniu podległymi pracownikami.

Będą potrafili:
• Tworzyć zakres obowiązków dla pracowników
• Kierować i zarządzać personelem poprzez stawanie zadań, formułowanie celów i delegowanie uprawnień
• Prowadzić rozmowy korygujące i dyscyplinujące
• Udzielać informacji zwrotnej – pozytywnej i negatywnej.

Będą świadomi:
• Reprezentowanego przez siebie i najczęściej przyjmowanego w pracy stylu kierowania i wynikających z niego konsekwencji
• Roli klarownej i czytelnej komunikacji w procesie formułowania oczekiwań, zadań i celów
• Ogromnego wpływu informacji zwrotnej na efektywną pracę zarządzanego zespołu

Tematyka

1. Skuteczna komunikacja interpersonalna
2. Delegowanie zadań – podstawowe narzędzie pracy sprawnego kierownika
3. Kierowanie pracownikami w sklepie
4. Motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy
5. Rozmowy z pracownikami – wyrażanie uznania i krytyki

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy

Dodano w dniu 11 kwietnia 2014 wFranczyza

Opublikuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress