Menadżer Coachem

menadżer-coachem

Adresaci

• Menedżerowie operacyjni średniego i wyższego szczebla
• Właściciele firm
• Menedżerowie sprzedaży

Cele

• Zwiększenie świadomości tego jak menedżer swoim zachowaniem wpływa na postawy pracowników.
• Zwiększenie skuteczności wspierania rozwoju i motywacji pracowników.
• Wzmocnienia odpowiedzialności i samodzielności członków zespołu,
• Ćwiczenie rozmów pozwalających lepiej radzić sobie z trudnymi problemami w pracy z ludźmi a opartych o coachingowy styl zarządzania.

Zakres szkolenia

• Wykorzystanie coachingu w kształtowaniu postawy przywódczej (lidera)
• Coachingowy styl zarządzania – istota
• Bazowe umiejętności coacha – aktywne słuchanie i „mocne” pytania
• Zasady prowadzenia rozmów coachingowych
• Struktury rozmów coachingowych, m.in.: GROW, COACH, STAGES
• Zasady skutecznego przekazywania informacji zwrotnych
• Praktyczne ćwiczenie umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych
• Kształtowanie konstruktywnych relacji z Pracownikami – rola zaufania
• Praca z celami – wyznaczanie, priorytety, kroki do realizacji celu
• Przełamywanie schematów myślenia i zachowania
• Kiedy ludzie się zmieniają – praca nad zmianą postaw
• Budowanie motywacji do zmiany, przełamywanie inercji zmiany
• Czego Menedżer może się obawiać i jak przełamywać te obawy?

Dobre praktyki w stosowaniu coachingu – jak postępować w sytuacjach:
• konfliktów, trudnych Pracowników,
• zarządzania „niezastąpionymi” ekspertami.
• braku współpracy w zespole,
• wdrażania nowych Pracowników,
• kształtowania relacji ze Współpracownikami po awansie,
• problemów z dyscypliną i przestrzeganiem zasad,

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Dodano w dniu 11 kwietnia 2014 wCoaching, Kadra Menedżerska

Opublikuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Back to Top

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress