Telefoniczna obsługa klienta

telefoniczna-obsluga-klienta

Grupa docelowa:

Każdy, kto obsługuje klienta, sprzedaje szeroko pojęte „produkty” swojej firmy, osoby pełniące funkcje asystenta, sekretarki oraz wszyscy pracownicy firmy mający bezpośredni kontakt z klientem.

Cel szkolenia

Szkolenie „Telefoniczna obsługa klienta” dedykujemy wszystkim, którzy rozmawiają z klientami przez telefon.
Niezależnie czy odbieramy telefon w biurze, czy klient zadzwonił do nas na komórkę w najmniej odpowiednim momencie musimy zachować standardy rozmowy telefonicznej z klientem.

Szkolenie stanowi praktyczny trening rozmów telefonicznych, skoncentrowany całkowicie na procesie obsługi klientów, którego celem jest rozwijanie umiejętności skutecznego realizowania najwyższych standardów obsługi klienta przez telefon.

Korzyści

Szkolenie pozwoli uczestnikom na:
· Zdobycie i rozwinięcie umiejętności pozwalających na profesjonalną obsługę klienta na najwyższym poziomie
· Rozpoznanie najczęstszych zastrzeżeń i problemów klientów oraz stworzenie scenariuszy reagowania
· Poznanie sposobów , jak szybko ustalać problem, z którym dzwoni klient
· Poznanie skutecznych technik radzenia sobie z trudnymi klientami przez telefon

Uczestnicy otrzymają konstruktywną informację zwrotną ze wskazówkami do dalszych ćwiczeń już po szkoleniu.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy

Dodano w dniu 11 kwietnia 2014 wSprzedaż

Opublikuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Back to Top

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress