Wpisy z kategorii: Szkolenia

telefoniczna-obsluga-klienta

Telefoniczna obsługa klienta

Grupa docelowa: Każdy, kto obsługuje klienta, sprzedaje szeroko pojęte „produkty” swojej firmy, osoby pełniące funkcje asystenta, sekretarki oraz wszyscy pracownicy firmy mający bezpośredni kontakt z klientem. Cel szkolenia Szkolenie „Telefoniczna obsługa klienta” dedykujemy wszystkim, którzy rozmawiają z klientami przez telefon. Niezależnie czy odbieramy telefon w biurze, czy klient zadzwonił do nas na komórkę w najmniej…

Czytaj więcej →

kierowanie-pracownikami-w-sklepie-detalicznym

Kierowanie pracownikami w sklepie detalicznym

Grupa docelowa: Warsztaty przeznaczone są dla kierowników sklepów zarządzających personelem obsługującym Klientów w sklepach (sprzedawcami, kierownikami działów, kasjerami). Szkolenie dostarcza narzędzi efektywnego zarządzania personelem sklepu co pozwala na posiadanie wysoko zmotywowanego personelu posiadającego umiejętności niezbędne do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli: • Jakie są podstawowe zadania kierownika w skutecznym zarządzaniu…

Czytaj więcej →

zarzadzanie-personelem-w-salonie-kosmetycznym

Zarządzanie personelem w salonie kosmetycznym

Grupa docelowa Warsztaty przeznaczone są dla właścicieli salonów kosmetycznych, fryzjerskich i Spa oraz menadżerów zarządzających personelem obsługującym Klientów. Szkolenie dostarcza narzędzi efektywnego zarządzania personelem sklepu co pozwala na posiadanie wysoko zmotywowanego personelu posiadającego umiejętności niezbędne do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli: • Jakie są podstawowe zadania kierownika w skutecznym zarządzaniu…

Czytaj więcej →

menadżer-coachem

Menadżer Coachem

Adresaci • Menedżerowie operacyjni średniego i wyższego szczebla • Właściciele firm • Menedżerowie sprzedaży Cele • Zwiększenie świadomości tego jak menedżer swoim zachowaniem wpływa na postawy pracowników. • Zwiększenie skuteczności wspierania rozwoju i motywacji pracowników. • Wzmocnienia odpowiedzialności i samodzielności członków zespołu, • Ćwiczenie rozmów pozwalających lepiej radzić sobie z trudnymi problemami w pracy z…

Czytaj więcej →

action-learning

Action Learning

Action learning, czyli uczenie się przez działanie, przeznaczone jest dla menedżerów, konsultantów, osób prowadzących szkolenia i zajmujących się rozwojem pracowników — a więc dla każdego, kto w pracy ma stały kontakt z ludźmi i pragnie udoskonalić działania i zachowania – swoje oraz innych. Action learning nie jest kursem; to program, który łączy działanie wynikające z…

Czytaj więcej →

komunikacja

Komunikacja i funkcjonowanie efektywnego zespołu

Grupa docelowa Zespoły współpracujące, zespoły w zmianie Cele szkolenia • rozwijanie i doskonalenie kompetencji w zakresie pracy zespołowej i współpracy, • kształtowanie postawy otwartości na pomysły i punkt widzenia innych, • rozwijanie umiejętności dzielenia się wiedzą, informacjami i doświadczeniem, • lansowanie współpracy jako formy efektywnej pracy zadaniowej. Korzyści Uczestnik po szkoleniu będzie znał: • role…

Czytaj więcej →

kierowanie-pracownikami

Rozwój umiejętności kierowania pracownikami

Grupa docelowa Menedżerowie, Kierownicy, oraz wszystkie osoby kierujące nawet 1 pracownikem Cele szkolenia Celem warsztatu jest pokazanie uczestnikom jak ważna jest rola lidera / kierownika zespołu w procesie zarządzania. To lider zespołu komunikuje cele, wartości, rozdziela zadania, deleguje uprawienia, zatem jednym słowem kieruje. To na nim spoczywa odpowiedzialność poinformowania pracowników, po co? Odpowiedź na to…

Czytaj więcej →

ambasador-zmian

Ambasador Zmian

Grupa docelowa Menedżerowie, przedsiębiorcy, kierownicy, liderzy Cele szkolenia • wypracowanie strategii budowania pewności siebie, pozycji i autorytetu w grupie, • rozwój umiejętności w zakresie delegowania zadań, • rozwój umiejętności diagnozowania etapów rozwoju pracownika w oparciu o model Blancharda, • poznanie i przećwiczenie technik dot. zarządzania zmianą i czasem, • zapoznanie z prawami uczenia się dorosłych,…

Czytaj więcej →

autoprezentacja-i-efektywne-prezentacje-sprzedazowe

Autoprezentacja i efektywne prezentacje sprzedażowe

Szkolenie dla osób, których praca zawodowa związana jest z szeroko pojętą sprzedażą i które chcą zdobyć lub uzupełnić wiedze z zakresu organizowania spotkań biznesowych i przeprowadzania prezentacji produktu. A także wszystkie osoby, które w swojej pracy wykorzystują prezentacje multimedialne oraz krótkie wystąpienia publiczne. Grupa docelowa • Przedstawiciele handlowi • Kierownicy zespołów sprzedażowych • Pracownicy biura…

Czytaj więcej →

autoprezentacja-i-wystapienia-publiczne

Autoprezentacja i krótkie wystąpienia publiczne

Grupa docelowa Menedżerowie Właściciele firm, Pracownicy działu PR. Cele szkolenia • wskazanie czynników kreujących pozytywny wizerunek, • uświadomienie znaczenia stosowania zasad savoir vivre, • ćwiczenie umiejętności prezentacji przed grupą, • nabycie umiejętności profesjonalnej prezentacji, • nabycie umiejętności przygotowania efektywnej prezentacji. Korzyści Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie: • skutecznie komunikować się (werbalnie i niewerbalnie), •…

Czytaj więcej →

Back to Top

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress